10.08.2020 - Czarna... derka. I kantar. Skala 1:9.

Dzisiaj przedstawiam Wam prosty komplet w skali traditional, prezentowany przez Lil'a. 

Właściwie najładniejszą rzeczą w tymże zestawieniu jest kantar, który co prawda swoje w szafce przeleżał, ale to w niczym nie przeszkadza. Wykonany z czarnej, lekko błyszczącej, naturalnej skóry. Ma białe piankowe podszycie na nachrapniku i potylicy; okucia (i sprzączki z bolcem, wow wow) wykonane ręcznie z miedzianego drucika. Nawet szlufki zrobiłam, choć szczerze nie cierpię tego elementu .

Uwiąz skórzany, z pętlą na rękę (tak, wiem, że to niebezpieczne) oraz łańcuszkiem. 

Derka w zasadzie stanowi tylko dodatek. Wykonana z cienkiego, czarnego materiału, wyprofilowana wzdłuż grzbietu. Pasy z taśmy rypsowej zaopatrzone są w zapięcie, które wykonałam na podstawie własnego tutorialu - bo z pamięci chyba by nie wyszło. Lamówka to skręcona szara i beżowa mulina. 

 


 Tyle na dzisiaj. Trzymajcie się chłodno.

Komentarze

  1. Bardzo ładna, pasuje Lilkowi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestawik! Sama nie mam możliwości zrobienia czegoś takiego (chyba że z filcu) i nie wiem, czy w ogóle by mi wyszło, więc gratuluję ;D!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podejrzewam, że z filcu też da się zrobić derkę ;-)

      Usuń
    2. Tak, da się, bo sama ostatnio robiłam… ale nie da się chyba aż tak ładnie :).

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przepiękny!*o*
    Bardzo podoba mi się to, że w kantarze jest łańcuszek - taki mały szczegół, a jednak super Ci to wyszło.
    Derka nie gorsza, ślicznie wygląda ta lamówka ze sznurków i zapięcia wyglądają bardzo estetycznie. No po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że to naprawdę jedna z Twoich lepszych prac (mówię o całym komplecie)
    Kantar jest genialny, derka niby klasyczna, a też robi wrażenie ^^
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz