27.03.2020 - Konioplankton #4 - brokat i anatomia online.

Ja nie narzekam na brak zaj臋cia ostatnimi czasy 馃槢

Nie ma to jak r贸偶ne przedmioty na r贸偶nych platformach, kt贸rych ani my, ani prowadz膮cy nie do ko艅ca ogarniamy. Mo偶na robi膰 anatk臋 online? Mo偶na. Mo偶na w dwie godziny jedynie sprawdzi膰 list臋 obecno艣ci? Mo偶na. A mo偶na zada膰 wypracowania z wf-u? Te偶 mo偶na.


Nie zmienia to faktu, 偶e jak si臋 zepn臋 i ogarn臋, mam du偶o wi臋cej czasu na przyjemno艣ci. Ot, w艂a艣nie sko艅czy艂am ogl膮da膰 "Mustanga z Dzikiej Doliny" (je偶eli tak brzmi polski tytu艂, rzecz jasna). Hard to believe, ale nigdy wcze艣niej nie widzia艂am tego filmu.

Poza tym sklei艂am kilka prostych kantark贸w:
Holograficzny zostaje u mnie.
 Nad "galaxy" si臋 waham.
A z艂oty czeka na wystawienie.
Z modelarskich rzeczy rozgrzeba艂am jeszcze siod艂o CL, customa LB, pierd贸艂ki w stylu szczotek...
Aha, i za艂o偶y艂am instagrama, co mo偶e cz臋艣膰 z Was zauwa偶y艂a (nazwa to rozowa_ameba. What a surprise!)

***
A co tam u Was?

Komentarze

  1. Zazdroszcz臋 umiej臋tno艣ci wyginania drucika. Mi zawsze wychodzi krzywo, a Twoje metalowe cz臋艣ci do kantar贸w to cudo *.*
    Ja te偶 mam ostatnio du偶o czasu, mimo e-lekcji. W zasadzie to dot膮d nie mia艂am czasu na nic, wi臋c r贸偶nica jest ogromna c;

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ogromnie podobaj膮 mi si臋 te kantary :) S膮 bardzo eleganckie i staranne, a to, 偶e wszystkie okucia robi艂a艣 sama, to ju偶 istny majstersztyk ;) Ja to mam niestety ten problem, 偶e co tylko rusz臋 z jakim艣 projektem, to za chwil臋 zwala mi si臋 na g艂ow臋 zbyt du偶o rzeczy na raz... tak偶e wiele z moich projekt贸w wci膮偶 czeka na finish, ale pewnie ju偶 niebawem niekt贸re z nich doczekaj膮 si臋 swojego posta na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋! Ale jaka to satysfakcja, gdy w ko艅cu doko艅czy si臋 rozpocz臋ty projekt :-)

      Usu艅
  3. Pi臋kne kantarki, a te r贸wne okucia :O
    Moim ulubionym zosta艂 chyba kantar "Chromka". Ja nie narzekam na nadmiar wolnego czasu, ale troch臋 go mam dla plastik贸w. Czekam na poasty o kolejnych akcesoriach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mam wra偶enie 偶e paski policzkowe s膮 za d艂ugie, ale z drugiej strony to zale偶y od tego, jak skr贸cony jest kantar na potylicy. Zwracam na to uwag臋 odk膮d Mist pewnego dnia zjad艂a sw贸j nachrapnik, bo mia艂a za lu藕no kantar za艂o偶ony. Poza tym jestem fank膮 brokat贸w i holo i w og贸le.
    U mnie nudy, spad艂o du偶o 艣niegu, wi臋c mo偶e si臋 troch臋 w nim pobawi臋 razem z konikami.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S膮 za d艂ugie, przyznaj臋 si臋 bez bicia, 偶e paski policzkowe to jedna z moich pi臋t achillesowych ;_;

      Usu艅
  5. Wreszcie mam czas na jakiekolwiek akcesoria. Zrobi艂am ostatnio moje pierwsze siod艂o westernowe, kt贸re niebawem wstawi臋 na bloga :). Kantary wysz艂y ci 艣wietnie, ale przyczepi艂abym si臋 tak jak autorka komentarzu powy偶ej do d艂ugo艣ci pask贸w policzkowych. Bardzo spodoba艂o mi si臋 zastosowanie holograficznego papieru (?).

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam r贸wnie偶 tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ha, widzia艂am na insta i czekam na post :-)
      Zgadzam si臋 z Wami, paski zdecydowanie do poprawy.

      Usu艅
  6. Woah, jestem absolutnie w szoku, 偶e jeszcze istniej膮 jednostki kt贸re nie ogl膮da艂y Mustanga z brwiami (dobra, teraz ju偶 nie istniej膮, sytuacja opanowana)!
    Totalnie si臋 zgadzam, ja mam tego tyle, 偶e ju偶 sama nie wiem ile i gdzie, co kiedy, jak. Chyba po prostu wraz z wr贸ceniem do domu og艂upia艂am totalnie i gubi臋 si臋 w skrzynce pocztowej. Ma kto艣 map臋?

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢wietne kantarki! Mam pytanko: z czego robisz te wstawki z brokatem, holo itd.?
    Pozdrawiam ciep艂o!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋! Wstawki z brokatu to, well, brokat bezpo艣rednio na wst膮偶ce (poprzednie kantary mia艂y papierowy pasek z przyklejonym brokatem, ale to wi臋cej zachodu i nerw贸w); holo to kawa艂ek papieru z jaki艣 naklejek.
      Pozdrawiam :-D

      Usu艅
  8. U nas lekcje wygl膮daj膮 podobnie X)
    Dostajemy zadania z przedmiot贸w z kt贸rych nigdy nic nie robili艣my.

    Kantarki s膮 prze艣liczne, zw艂aszcza ten holograficzny, naprawd臋 orginalny pomys艂, nigdy czego艣 takiego nie widzia艂am:3
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz