16.07.2020 - Ogier hanowerski schleich po raz n-ty (custom).

Dzisiaj wpadam z kilkoma fotkami kolejnego, nie-tak-świeżutkiego customa.


Oto Simplex (z łaciny - prosty) zawdzięczający swą nazwę prostej gniadej maści i statycznej pozie - konik, jakiego spotkasz w każdej stajni.
Jestem umiarkowanie zadowolona - podoba mi się odcień maści, gwiazdka i oczy, kuleje za to ziarniste cieniowanie, grudki na odmianie i podkowy.

Uwaga, reklama: Simplex szuka nowego domu!










***
 Powiem Wam, że nie mam ostatnio fazy na modele (szykuję opis tegorocznego zestawu 8 SM-ek, ale idzie mi jak krew z nosa po lekkim puknięciu), także nie wiem, czy i o czym będę pisać w najbliższym czasie.

 ***
Tyle na dzisiaj.

Miłego dnia!




Komentarze

  1. Bardzo ładny custom! ^^ Nawet jeśli ma prostą, często spotykaną maść, to model wciąż posiada jakiś swój urok. :3
    Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia~! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma gniadoszy. :( A tak poza tym to bardzo ładny jest, z resztą jak zwykle. Lubię ten mold, jest taki spokojny i w sumie faktycznie prosty. Liczę, że szybko znajdzie nowy dom. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zapomniałam, że u Ciebie same mysze... Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przystojniak z niego :) Uwielbiam oglądać Twoje prace, są takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Prześliczny odcień maści i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To uczucie, kiedy widzisz konia, na którym jeździłaś…
    Naprawdę, on mi przypomina jedną klacz, na której kilka razy jeździłam – była jedynie trochę jaśniejsza i nie miała podków 😂.

    Śliczny custom, a chrapulec najsłodszy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, zauroczył mnie tą chrapką:D
    Naprawdę podoba mi się odcień gniadego, mój ulubiony. A z ziarnistym cieniowaniem też mam problem x).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że kiedyś ogarniemy to cieniowanie :-P dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ładny custom, zdecydowanie pasuje mu ta maść <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz