10.07.2020 - Kilka drobiazgów w skali SM.

Dzisiaj podzielę się z Wami kilkoma miniaturkami w skali 1:32 - ich ilość wzrasta w niepokojącym tempie - oraz pół-customem w tej samej skali.

Na rozgrzewkę kremowy, uproszczony kantarek ze złotymi okuciami i żółtym uwiązem.


Jeszcze coś prostego? Może drążki? 
Proszę nie patrzeć na tego niedokończonego coba.

 Poniżej widoczne kaloszki z tego tutorialu - klik!


 Wypróbowane także na pseudo-dioramie, bo czemu nie.

Sama pseudo-diorama składa się z podłoża a'la ciasto na pierogi (czyli mieszaniny mąki z odrobiną oleju, porządnie wymieszanej i przetartej przez sitko) i tła (czyli jakiejś koperty).

Udeptane.
Rozkopane.

Level up... moje pierwsze, skończone siodło w tej skali! Jestem jak na razie zadowolona. Do poprawy zdecydowanie panele (nie cierpię paneli!), no i popręg. Pasującego ogłowia nie miałam, toteż na szybko zmontowałam cordeo.

Najświeższy projekt: proste brązowe ogłowie bez nachrapnika, w stylu west.

Na koniec pół-custom. Byłam rozdarta między
-Ameba, zostawże tego biednego coba, przecież to malowanie najbardziej ci się podobało!
 a
 -Ale ja tak lubię srokate...

No i wyszło takie coś. Powinnam dodać jakieś cienie na grzywie.
***
***
Tyle na dzisiaj.

Miłego dnia!

Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się siodełko oraz osprzęt do niego i kantary z ostatniego zdjęcia. Ogólnie wszystko staranne, jak zawsze, pół custom również udany. :D Podziwiam za ogarnięcie tak małej skali.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, jestem ogromnie zaskoczona, że ktoś jeszcze w ogóle pamięta o tym tutorialu :D No i miło mi, że mnie wspomniałaś c:
    Akcesoria bardzo fajne, zwłaszcza jeśli zauważyć, że są tak malutkie. Chciałabym, żeby moje się tak mnożyły. A srokacz jest śliczny, jak większość Twoich customów. Czy ja dobrze widzę, że zmianiłaś mu także oczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczka też poprawiałam ^^ dziękuję za miłe słowa! Pomysł na kaloszki jest tak genialny w swej prostocie, że przypominam sobie o Twoim tutorialu za każdym razem, gdy sięgam po te gumeczki.

      Usuń
  3. Podziwiam za siodło SM! Do tak małej skali nie mam ciepliwości... Ogłowie west i custom też wyszły fajnie ;D
    Podoba mi się też sama pseudo diorama w połączeniu z drążkami ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleńkie siodełko! Podziwiam za plastyczne palce i cierpliwość. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szacun za prace na aż tak małej skali! Najbardziej podoba mi się kantarek ze złotymi okuciami i ogłowie west, ale wszystko jest naprawdę śliczne i takie estetyczne! No i ten pół-custom naprawdę nieźle wyszedł, pasuje do niego taka maść.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz