02.04.2020 - NaMoTaMo, czy jakoś tak. Rząd wszechstronny dla breyer classic.

Nie wiem czy wiecie, ale w kwietniu mamy National Model Tack Month. W sumie z tego co widzę, to International, ale mniejsza o to. Zazwyczaj nie biorę udziału w takich wyzwaniach, ale skoro i tak coś bym kleiła, to czemu nie?


Przedstawiam rząd wszechstronny dla Włochatego.
Zdecydowałam się na ogłowie bezwędzidłowe, gdyż moja masa do kiełzn ma już kilka lat i nie klei się tak, jak powinna.
V-kształtny naczółek bez ozdób.
Siodło wyszło zdecydowanie gorzej z prawej strony. Jak zawsze!
Strzemiona robiłam z jakiegoś tutorialu, który widziałam dawno temu, więc niestety nie wiem czyjego był autorstwa. Takie średnie na jeża, moim zdaniem.
Za to całkiem podoba mi się czaprak. Futrzasta podkładka istnieje tylko dlatego, że bardzo "nie umiem w panele" (o, jakie ja nowoczesne zwroty znam!).
 Owijki z tego samego szlachetnego materiału, co czaprak - czytaj ściereczki do kurzy.
 ***
(Wyczuliście lekką nihilistyczno-cyniczną nutkę w tym wpisie?
Mam nadzieję, że nie.)

Trzymajcie się!

Komentarze

  1. Ale ten arabek jest ładny! Rząd sprawia, że konik wygląda jeszcze bardziej okazale <3 Szalenie podoba mi się czaprak, bardzo ładnie wygląda na ciemnej maści ;) Siodełko z ogłowiem też ładne ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to głównie zachwycałam się arabkiem, jest po prostu jest cudny :3
    Mam pytanie: konsultowałaś się jakoś z zagranicznymi twórcami? Bo w sumie w tych wszystkich NaMo właśnie o to chodzi, o kontakt i zdobywanie doświadczeń, a mam wrażenie że wiele osób bierze udział, bo po prostu coś zrobiło
    A tak poza tym to mam masę pytań do tego NaMoJakMuTam cx Trzeba się gdzieś rejestrować? Jest jakaś nie wiem, strona, grupa na Facebooku do komunikacji (może to pytanie jest głupie ale chcę wiedzieć cx)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Well, na FB jest utworzona grupa, czy trzeba się gdzieś rejestrować - nie wiem, nie brałam tego zbyt poważnie :-P, więc najwyżej mnie wyrzucą. Jeśli chodzi o innych twórców, to tylko czytam co nie co, z reguły się nie odzywam.
    Dziękuję za pochwalenie arabka, postaram się wrzucić linka do grupy namotamo, i polskiej dla modelarzy, gdzie dowiedziałam się o tej inicjatywie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/groups/624385271631356/ - grupa polska
      https://www.facebook.com/groups/1864585590421445/ - grupa wyzwania

      Usuń
  4. Cudny! Może tutorial Stajni Tenebris? Na takie mi wyglądają :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, faktycznie tutorial od Uli. Dzięki! :-D

      Usuń

Prześlij komentarz