31.12.2019 - Podsumowanie 2019.

Mam przyjemność już drugi raz dzielić się na blogu podsumowaniem roku 🙂

Jak rok temu pisałam, że rzucam customy, tak teraz wnioskuję, że ani trochę mi to nie wyszło. W 2019 przemalowałam caaałe moje SM-kowe stadko:
Oraz dwa modele w skali Trad:
Tak bardzo nie umiem kolaży.
Jeśli chodzi o akcesoria, bardziej skomplikowanych zestawów było dosłownie kilka:
Parę ogłowi:
 Oraz dużo kantarów:
Zrobiłam także pierwszą w mojej karierze dioramę:

Przybyło 4, odeszło 17 modeli. Aktualnie mam 22 plastiki.

Jeszcze jedna sprawa. W grudniu licznik odwiedzin przekroczył liczbę 10 000. Dziękuję!

***
W tym roku daruję sobie krótkie podsumowanie życiowe, zamiast tego przyjmijcie najlepsze życzenia na 2020! 😃

Komentarze

  1. Przepraszam, za nieobecność. Ostatnio trochę zapomniało mi się o tym całym blogowym świecie:/
    Uważam, że Twoje prace są naprawdę niesamowite. Można czerpać inspiracje! Wiem, że brzmi to typowo i w ogóle, ale no to jest talent :D
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie, ostatnio odżywam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję zrobienia tylu pięknych akcesoriów! Ja niestety aż tak wiele nie zrobiłam, choć z siebie również jestem zadowolona ;)
    Twoje prace są przepiękne, widać, że wkładasz w nie całe swoje serducho <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu zachwycających akcesoriów!!! Ja przebimbałam praktycznie cały ten rok - i żałuję.
    Naprawdę jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkich osiągnięć! Ja jak zwykle z tego roku mam nadal tylko masę planów, rozgrzebane projekty i praktycznie nic więcej, poza jednym jedynym skończonym zestawem (w tydzień cx Gdybym trzymała takie tempo przez cały rok c':'). Podziwiam i chyba w końcu pora mi ruszyć do jakiejś konkretnej modelowej pracy cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam motywacyjnego kopniaka :-)

      Usuń

Prześlij komentarz