04.09.2019 - Konioplankton #3 - co u mnie?

Wczoraj nie mogłam powstrzymać parsknięcia śmiechem, gdy ujrzałam nieznanego mi osobnika z plecakiem, najprawdopodobniej udającego się do szkoły w strugach deszczu. A potem z westchnieniem prawie tak ciężkim jak "Biochemia" (równo 3 kilogramy) wrzuciłam kolejne pozycje do pudełka oznaczonego "Duże Miasto".

Nieczęsto zdarzało mi się myślenie "MgO, chcę już wyjechać z tej dziury!", jakie miało niezliczone grono osób w moim otoczeniu. Chmura trosk i niepewności krąży mi po głowie jak stado upierdliwych komarów, więc ostatnio modelarstwo poszło w odstawkę - nie mogę się skupić na projektach. Mam zaczęte dwa siodła i rozgrzebane 4 modele:
Poza tym przedstawiam kilka skończonych wcześniej drobiazgów.
Proste ogłowie:
Jakiś stary kantar na źrebaka SM:
Oraz rząd ujeżdżeniow na LB, który zdążył już zmienić właściciela:
 Ogłowie było niezłe, ale teraz nic mi po tym.
Nie wiem, jak będzie wyglądać przyszłość tego bloga.

Miłego dnia!

Komentarze

  1. Oj, ja też bardzo dużo rzeczy zaczęłam, a przez szkołę nie dałam rady tego dokończyć. Korci mnie żeby coś na moim blogu napisać ale nie wiem co. Ładne akcesoria, szczególnie rząd i ostatnie ogłowie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z obowiązkami... :-P
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Och właśnie bałam się, że to nastąpi, że jak pójdziesz na studia to naprawdę czasu na modele ci zabraknie, zapewne ze mną tak będzie, choć nigdy nic nie wiadomo. Trzymam za Ciebie kciuki, wiem, że to jedne z ważniejszych momentów i wiem, że stres oraz zamieszanie są chyba w każdym przypadku.
    Akcesoria ładne, w sumie jak zawsze <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, postaram się przeżyć i czasami tu coś wrzucić (posty zapasowe już się piszą) :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się z powodzeniem prztrwać ten rok :) Może co jakiś czas uda Ci się wygrzebać spod nauki i zajrzeć do modeli. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to będzie trudny rok dla nas wszystkich, mimo to trzymam kciuki. Nie ukrywam, że ten blog jest jednym z głównych mechanizmów napędowych, które zachęcają mnie do pracy u siebie. Bądźmy dobrej myśli! A akcesoria jak zwykle są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja także mam nadzieję, że jakoś to przeżyjemy... Bardzo miło mi czytać, że kogoś motywuję. I vice versa ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ale śliczne te Twoje akcesoria! Poprostu brak słów:3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się akcesoria, które zrobiłaś, szczególnie ogłowie dla Snowmana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz