15.08.2019 - Herbaciana róża - breyer stablemate Saddlebred custom.

Dzisiaj przedstawiam najnowszą ofiarę mojego pędzla, custom klaczy Saddlebred w skali SM w nietypowej (nie srokatej 😆) maści - perlino.


Nieco więcej o samym modelu pisałam w tym poście -klik!
Czy tylko mi odcień modelu kojarzy się z różą herbacianą? Taką ciepłobeżową, z odrobiną różu?
Anyway.
Skupmy się na maści 🙂 która była dla mnie nowością i wyzwaniem. Pomalować konia na beżowo to ja umiem, ale chciałam uzyskać także delikatny, perłowy połysk, jaki wyróżnia konie maści perlino czy szampańskie.
No i chyba mi się udało... przynajmniej na żywo widzę, że reszta moich przemalowańców jest zdecydowanie bardziej matowa.
Co więcej, wertując strony poświęcone końskim umaszczeniom, zwróciłam uwagę na odcień tęczówki - nieco zielonkawy, jak tutaj.

***
I jeszcze kilka zdjęć w promieniach zachodzącego słońca:
***
Jak Wam się podoba? Co jeszcze poprawić?

Miłego dnia!

*** 
Źródła zdjęć:
custom: mój telefon :-P
róża:  https://unsplash.com/
oczy:  wikipedia forum modele koni
koń: http://donemor.com/alabastro.html

Komentarze

  1. Piękna, wspaniały kolor, który rzeczywiście kojarzy się z różą herbacianą :P Jak ja kocham konie z rybimi oczkami :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej odcień jest świetny! Sporo zyskała w nowej "skórze" ;) Mogłaby jedynie być trochę gładsza moim zdaniem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i uwagę :-) Rozcieńczanie farby dla uzyskania gładkiego efektu to niestety moja piętą achillesowa...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jejku, że Tobie się tak chce-podziwiam.
    Custom śliczniusi, świetnie wyszedł ci odcień maści <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chcę się wyrobić z customami przed październikiem, żeby mnie nie kusiło podczas nauki :-P
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz