03.07.2019 - Wyniki konkursu i ciasto mangorewka :-P

Konkurs ameboidalny zakończony!

 Miałam niezłą zagwozdkę, komu przyznać pierwsze miejsce, bo zasadniczo na pytanie "za co jesteś wdzięczna?" nie ma złej odpowiedzi (na co wpadłam oczywiście później).
Nie przedłużając, nagroda wędruje do Blue!
Nie jestem pewna, czy widać. Jakby co, to komentarz sprzed dwóch wpisów.
 Spodobało mi się odniesienie do bardzo podstawowych rzeczy, które niby większość z nas ma, ale jednak mogłaby nie mieć.

Zwyciężczynię proszę o kontakt mailowy.

***

A teraz druga część posta, czyli przepis na ciasto z marchewką i mango.
Mangorewka z serkiem kremowym i cynamonem.
 Składniki:
* 1 pomarańczowy koktajl z tego przepisu (klik), ale nie całość! Od gotowego smoothie odlejcie około pół szklanki (czyli ilość pozwalającą stwierdzić, że jest niedobre). Ja użyłam trzech marchewek zamiast czterech, reszta składników bez zmian.
* 1/2 szklanki oleju
* 1/2-1 szklanki cukru, w zależności od upodobań
* 2 jajka
* 2 szklanki mąki
* 3 łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:
Wymieszać wszystko. Piec około 30-35 minut w temperaturze 170 stopni, sprawdzić, czy jest upieczone patyczkiem.



Miłego dnia!

Komentarze

  1. Gratuluję zwyciężczyni! Fajny przepis, może skorzystam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Blue! Niby oczywista odpowiedź, a jednak nie do końca
    Co do ciasta to wygląda przepysznie <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz bardzo dziękuję, w sumie nie spodziewałam się. <3 A ciasto zrobię, to będzie mój kucharski debiut.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz