08.07.2019 - Ej, tak się nie robi...

Zwykle nie interesuje mnie, co dzieje się z rzeczami, które z jakiegoś powodu oddałam czy sprzedałam.
Ale teraz to trochę się wkurzyłam.

Patrzcie (ogier ASH collecta):

Toż to mój przemalowaniec. Zgadzam się, że jest ładnie pocieniowany i ma uroczy pysk (#skromność), ale nie bez powodu sprzedałam to jako body.
Zaczął się kleić, więc jedną część pomalowałam eksperymentalnie jakimś lakierem czy inną chemią. Przez to jeden bok się błyszczy (co widać na zdjęciach).
A tu nagle wisi na serwisie jako wypasiony, nieklejący się custom.

Wiecie co, ludzie, tak się nie robi.

Miłego dnia!

Komentarze

  1. A takie głupie rzeczy się ostatnio często zdarzają, no oszustwo w czystej postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Można się nieźle naciąć :-(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. :-O ludzie na wszystkim chcą zarobić :( a jak ktoś to kupi i potem się dowie, że Ty zrobiłaś tego customa, to jeszcze może Ciebie oszkalować, że robisz buble :/ Mam nadzieję, że tak się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nikt nie skojarzy takiej modelarskiej ninji jak ja, ale dziękuję :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz