17.07.2019 - Bądź widoczny na półce-brokatowe kantary na breyer traditional.

Dzisiaj przedstawiam dwa proste, ale nieco szalone kantary!


 Już od dawna po głowie chodziło mi coś słodko-brokatowo-świecąco-kucykowego, więc w krótkich przerwach między uczelnianą bieganiną skleciłam sobie rypsowe kantarki. 😉

Jako pierwszy powstał kantar z fioletowym brokatem i srebrnymi zapięciami.

Kolejny kantar. Myślałam, że czerwony brokat będzie gryzł się z miedzianymi elementami, ale tragedii nie ma.
***
Tyle na dzisiaj.

Miłego dnia!

Komentarze

  1. AAAAAA jakie to jest piękne. <3 I znów coś, co planuję kupić dla swojej żywej kobyły. xD Jeśli się dorobię brokatowego kantaru w skali 1:1, to złożę zamówienie również na ten 1:9. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telepatia, czy co?! X-D
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ładne kantarki, ja tak po prostu usiąść i coś zrobić nie potrafię, potrzebuję ze dwóch godzin na jeden kantar ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi też nie zajmuje to kilku minut :-P Fajnym sposobem jest masowe wyginanie sprzączek i wycinanie pasków, kiedy nam się nudzi-potem praca idzie szybciej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wyglądają efektownie i estetycznie, dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ten czerwony jest świetny! Fioletowy z resztą też... Miedziany drucik bardzo ładnie prezentuje się w roli okuć do kantara. Dodaje sporo realizmu, jednak same okucia są ,,powyginane" szalenie realistycznie-też muszę nauczyć się takie robić, bo już pierwsze profilowanie derki za mną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja wyginam okucia na podstawie tutorialu ze strony Green Hill Stable ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł i ładne wykonanie :) Widzę, że sprzączki sama wyginasz - szacun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł, i ten tytuł. Cudne <3 Kantarki też fantastyczne. Swego czasu próbowałam robić te kwadratowe łączenia, ale się poddałam cx Szanuję :) nie mogę się doczekać na więcej akcesoriów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-3
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz