24.06.2019 - To już rok! Jak to życie leci...


Nie sądziłam, że Różowa Ameba przetrwa rok (zwłaszcza że moje poprzednie podejścia do blogowania trwały średnio po trzy miesiące).


Z tego miejsca chciałabym  bardzo podziękować wszystkim osobom odwiedzającym tę stronę (w szczególności Wolfhorse, która skomentowała chyba każdy mój wpis).
Fakt, założyłam RA głównie po to, aby mieć dokumentację moich customów i rzędów raczej, niż po to, aby zostać "fejmem", ale zawsze miło jest otrzymać informację zwrotną.
Photo by Howard Riminton
Co się u mnie działo przez ten rok? Z założenia miałam pisać o modelach koni i z raczej się tego trzymałam, tylko znacznie zmieniło się moje podejście do tychże plasticzków.
Zdecydowanie "jaram się" nimi mniej, niż za młodu. Za to nadal lubię je przemalowywać (tylko co z nimi potem robić? Jak żyć?) albo robić rzędy; generalnie-tworzyć coś, a nie tylko postawić sobie na półce.

Jak już się rozpisuję... od 24. czerwca 2018 włącznie, do dzisiaj, stan stadka zmienił się następująco:
Przybyły: 4
Odeszły: 28

Zauważyłam, że całkiem przyjemnie pisze mi się posty w stylu "Paulo Coelho Mode", to znaczy przemyśleniowe. 
Photo by Noah Silliman
No dobra, jeśli dotrwaliście do tego miejsca, to mam małą niespodziankę. Dzisiaj, modelarsko, ja stawiam ;-)

Ogłaszam urodzinowy konkurs RA.

Temat prosty, żeby nie przegrzać mózgu w te ciepłe dni: za co jesteś dzisiaj wdzięczny/a?

Forma odpowiedzi: dowolna. Może być zwykły akapit tekstu, wiersz, zdjęcie, co tam sobie wymyślicie. Odpowiedzi możecie zostawić w komentarzu pod tym postem albo wysłać na maila rozowaameba@gmail.com.

Termin: do 1. lipca.

Wyniki: mam nadzieję, że wyrobię się do 4., bo wtedy zaczyna się trzeci sezon "Stranger Things" i nie będzie mnie dla nikogo 😉 (a tak serio, to czwartego mają być wyniki matur i zacznie się szaleńcze składanie podań na wszystkie możliwe uczelnie. )

Do wygrania: jakiś drobiazg na modele w wybranej skali (Little Bits/Traditional standard/Traditional kuce lub małe konie, może będzie pasować na Classic/Stablemate) plus używany model konia, który nigdy nie był tutaj pokazywany 🙂 pojawił się niespodziewanie dosłownie kilka dni temu, a nie potrzebuję go, więc...
Darmoście wzięli, darmo dawajcie. - Mt 10, 8

Photo by Aaron Burden
Miłego dnia!

Komentarze

  1. Nie bardzo skumałam komu wdzięczna ;) Ale piszę:
    Wdzięczna jestem za to, że znalazłam się w tym cudownym gronku blogerów <3
    Także za to, że ktoś wymyślił te cudowne "plasticzki", bo bez nich nie odkryłabym nigdy swojej pasji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę ten wiersz w podzięce
    Mojej przyjaciółce, kochanej wielce.
    Piękny prezent mi sprawiła
    I pierwszego schleicha kupiła.
    Gdyby nie jej dobre serce
    Skończyłabym ze znaczkami
    I klaserem w ręce.

    Mam nadzieję, że moja odpowiedź spodoba Ci się! Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wierszyk, dzięki za odpowiedź ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ojej ale super! Wezmę udział (mam już pomysł ^^) jednak wolę wysłać Tobie pracę na e-maila - tak zrobię. A no i gratki wytrwałości, że ci się po prostu chce tworzyć. Powiem szczerze, że bardzo lubię tą stronkę, nigdy nie wiem czego się spodziewać w następnym wpisie ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa! Aż mi się jakoś cieplej zrobiło :-)
    Czekam z niecierpliwością na Twoją pracę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och lata lecą, Ameba ma już rok. Dziękuję za to, że się udzielasz i nie piszesz tylko o plastikach. Bardzo lubię Twoje posty oraz atmosferę panującą na blogu, właściwie myślę, że dogadałabym się z większością osób z blogosfery. Dziś wysyłam do Ciebie niewidzialny tort z jedną świeczką, pamiętaj o pomyśleniu życzenia. Posyłam całusy, a odpowiedź na pytanie konkursowe gdzieś z pewnością podeślę, tylko, jakoś jeszcze nie mogłam się zebrać, a dni lecą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ogrom miłych słów. Niewidzialna świeczka zdmuchnięta :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratuluję pierwszych urodzin bloga ^^ W konkursie postaram się wziąć udział ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś pierwszy lipca i wydaje mi się, że jest po terminie, ale i tak napiszę, za co jestem wdzięczna. Przede wszystkim za zdrowie, za to, że mam dom, jedzenie i to, że mogę wywalać pieniądze na niepotrzebne dobra materialne, co z kolei jest samolubne, ale to nie temat na dziś. Po drugie jestem wdzięczna za swoje kucyki, każdy z nich uczy mnie czegoś innego, chyba dzięki nim zaczęłam doceniać to, co mam, zaczęłam dostrzegać to, co w życiu naprawdę jest ważne. Zdecydowanie jestem wdzięczna za swoje konie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się. Dziękuję za odpowiedź :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Spóźnione życzenia - życzę czasu na blogowanie, jeśli to lubisz robić :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz