15.06.2019 - Plaster miodu, chusta chirurgiczna i siano - akcesoria na skalę traditional.

Dzisiaj przedstawiam trzy proste projekty. Enjoy!

 Na początek komplet składający się z czapraka o profilu wszechstronnym i owijek w jasnożółtym kolorze o niejednolitym odcieniu. Strasznie podoba mi się wzorek na materiale (wg producenta to kształt tych małych pojedynczych komór w plastrze miodu).

Kolejny komplet, w kolorze chusty chirurgicznej (może normalni ludzie powiedzieliby, że to mięta?). Czaprak w wersji "pro", z trzema paskami. Owijki wykonane na tej samej zasadzie jak w powyższym zestawie.

Na koniec torba na siano. Korzystałam z tutorialu z Desktop Stables. Thank you, Nichelle!

Miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Piękne czapraki! Według mnie bardzo realistyczne. Owijki też ładne. Co do torby na siano, niczego sobie, ciekawy pomysł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się ten żółty komplet. Pomysłowa ta torba ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja chyba też wolę żółty ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Osz ty, przez ciebie chyba dzisiaj usiądę do dziergania, bo czuję się zacofana xD
    Superowe kompleciki i torba, porządne nie ma co <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię nie podpuszczam, ale nie podziergasz! :-P
      Dziękuję bardzo *.*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Agh może w końcu ja coś zrobię na te swoje krowy, chociaż jedynie Sagr wydaje mi się tackfirendly, więc będę dłubać na nim. Kolorki bardzo przyjemne, aż chce się patrzeć na ten żółty. Niebieski do mnie nie przemawia, ale nigdy nie lubiłam "modnej mięty". Owijki śliczne, muszę je dopisać do listy rzeczy do zrobienia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też wolę żółty, tylko chyba ze względu na fajniejszy materiał. A robienie owijek polecam, robi się je bardzo szybko, najgorzej jest równo zawinąć ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz