27.06.2019 - Klęska urodzaju #2 - mikrorożec - Breyer Stablemate 6217

 
Dzisiaj krótki opis najświeższego plasticzka. Enjoy!
 
Jest to jednorożec z torebek-niespodzianek. Nie uznaję kupowanie kota konia w worku, więc skusiłam się na rozpakowany model na moldzie konia arabskiego, dłuta Jane Lunger.
Darujcie mi układanie zdań.
✓ piękny, arabski łepek
✓ zaznaczone drobne żyłki
─ brak rowu podszczękowego
─ malowanie oczu-"czarne dziury"
✓ brak grzywy na potylicy-model tack-friendly
✓ długa, ładnie wyrzeźbiona grzywa
✓ róg o długości umożliwiającej ewentualne pasienie się (sprawdzałam linijką)
✓ maść-srebrzysty, perłowy siwek, do tego pocieniowany; plus złote kopyta i róg
✓ nieprzesadzone mięśnie
✓ nieco zbyt fantazyjnie powyginany ogon... ale to jednorożec, wybaczam i liczę na plus
✓ strzałki
✓ cechy płciowe
─ brak kasztanów
Jakie jest Wasze zdanie o tym kopytnym?

Miłego dnia!

Komentarze

  1. Całkiem spoko, ale ja raczej koniska zbieram :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niezbyt przypadł do gustu, mimo iż arabki lubię. Przyjemny wpis ;)
    Mam pytanko, czy mail z pracą konkursową doszedł?
    (Pytam, bo wolę mieć pewność )
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ktoś go porządnie opisał :D Gratuluję nowego jednorożka w stadzie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz