30.04.2019 - Rząd arabskoindyjsko...jakiś. W każdym razie ozdobny.

Dzisiaj przedstawiam granatowo-niebieski minizestaw.


Jestem zadowolona z tego tworu mimo, iż odcienie twardych elementów są nieco różne.
Prezenterka składa się z wąskiego splotu muliny w dwóch kolorach oraz skórzanych wstawek na potylicy - wraz ze sprzączką do regulacji. Po obu stronach pyska dyndają sobie dwukolorowe pompony ze złotymi koralikami, pięć na każdą stronę.
Do tego cieniutki uwiąz, z koralikiem na końcu i przy zapięciu. Ten ostatni nie jest tylko dekoracyjny! Cały myk polega na tym, że po zaczepieniu haczyka uwiązu do łańcuszka prezenterki podciągam lekko ów koralik do góry, co uniemożliwia jakże irytujące odpinanie się linki.
Napierśnik, lekko profilowany, składa się z mulinowego splotu dodatkowo przeszytego złotą nicią. Do tego sporo pomponów oraz kilka małych, niebieskich kwiatuszków. Dzięki regulacji pasuje zarówno na chudego Marwarczaka, jak i na Snowmana, a jeśli się uprę, to i na Gipsiaka.
***
Jakieś rady, uwagi?

Miłego dnia!

Komentarze

  1. Wow, zestaw wyszedł ci świetnie. Zawsze chciałam zabrać się za coś takiego, na razie szkolę się w rzędach i derkach,jednak muszę nauczyć się takich ozdobnych kompletów. Mam kilka arabków, które już długo czekają na tego typu ,,ubranko". Mam nadzieję, że się doczekają ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też mam nadzieję, że coś ciekawego stworzysz :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kupiłam ostatnio araba i teraz pragnę tego zestawu. Fakt, że na skalę CL, ale i tak! Marwari wygląda w nim przepięknie. Nie ma co więcej pisać, brak słów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz