08.03.2019 - Konioplankton.

Czyli zbieranina drobiazgów niezasługujących na osobne posty.

*Ostatnio zrobiłam swój pierwszy kantar sznurkowy. Umęczyłam się z tymi węzłami, i wystarczy mi rope halterów na jakiś czas 😀
*Poprawione oczy tradów (wybaczcie tosterowe zdjęcia robione nad ranem).
*W kolejce do malowania aktualnie znajdują się 2 modele stablemate, oraz szlajchowy pegaz. Postaram się ruszyć je przez weekend.
*Kantarek na skalę LB...
*...oraz na skalę SM.
A co nowego u Was?
Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Ładniutkie akcesoria ;) Ja ostatnio robię pewną dużą rzecz na Snowa i mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu uda mi się ją skończyć i zrobić o niej posta ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O, to czekam na postępy ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz