05.01.2019 - Cocaine - custom kuca Highland w skali stablemate

Przedstawiam Wam Cocaine, mojego pierwszego customa w skali 1:32!

Model autorstwa Jane Lunger przybył do mnie w zeszłym roku, w zestawie koni i kucy ras brytyjskich, i został moją pierwszą breyerowską ofiarą.
Kuc jest teraz ciemnokasztanowatosrokaty. Pomysł na imię pochodzi z piosenki - klik!, której akurat słuchałam przy malowaniu, konkretnie z lekko zawodzącego fragmentu "my cocaineee!".
Testowałam cieniowanie za pomocą farb, widoczne zwłaszcza na ogonie i grzywie.
Cocaine ma pysk zaróżowiony pastelami i rybie oczy (trafienie pędzlem w oko nie było łatwe, uwierzcie).
Kopytka z kreskami.
Całość zabezpieczona matowym werniskem, tylko oczy i chrapy nabłyszczone. Nie klei się - zwycięstwo!
 Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Ale ładnie ci wyszedł. Łatki z tymi włoskami bardzo realistycznie wyglądają. Widać, że sporo pracy włożyłaś w tę figurkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny *.* Chcę tak malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz