03.11.2018 - Ciapatek - Breyer Stablemate 5979

Dzisiaj dwa słowa o modelu w skali nieco miej wielbionej.

Breyer Stablemate American Saddlebred z zestawu Polka Dot Parade 5979, 2012, Kathleen Moody 1998,  nr moldu 5608.
Sympatyczny, niewielki model (ok. 5,5 cm. w kłębie) dołączył do mojego stadka w 2016 roku, jako pierwszy "smyczek".
Kupiłam ten model od Magdy (Winged Panther), którą miałam przyjemność poznać na spotkaniu kolekcjonerów, toteż mam do niego sentyment.
Pamiętam, jakie wrażenie zrobiły na mnie szczegóły tego modelu - dokładnie wyrzeźbiony pyszczek, wstążka w grzywie, długie włosie...
... oraz bardzo dobre, jak na produkcję masową, malowanie.


Szybkie podsumowanie:
❌kasztany
❌strzałki
❌rów podszczękowy
❌cechy płciowe
❌zaznaczone białko oka
✅zaróżowiona chrapka
✅ładne cieniowanie
✅ciekawa maść

Lubicie tę skalę?

Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Mi się ta figurka bardzo podoba. Niestety nie mam żadnych modeli w tej skali, bo jakoś nie było okazji żeby przygarnąć, ale na pewno niedługo na jakiegoś się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz