22.08.2019 - Garść kantarów na skalę LB + alpaki!

Kończy się czas wolności, zatem wykorzystuję resztki skór i innych takich, coby nie leżały przez następne sto lat w szafce. A oto 2/3 efektów:
I nie myślcie sobie, że nie mam życia i tylko dłubię w modelach - w ciągu ostatnich kilku dni zdążyłam odwiedzić stado alpak, podziwiać pięknie umaszczone konie na krakowskim rynku i pojechać w górski teren z grupą Arabów 😃.
***
Do rzeczy!
Jako pierwszy powstał żywobłękitny kantar ze złotymi ozdóbkami i okuciami w tym kolorze.
Oraz taki bez ozdób, za to z podszyciem.
Kantar w kolorze nasyconej żółci wygląda najlepiej, o dziwo, na klaczy cremello.
Zielonkawy, przygaszony kantar przypadł kasztanowato-srokatemu ogierowi Tennessee Walking Horse.
Zaczynamy zabawę kolorami 😁
Kantar banan-jagoda prezentuje koń hanowerski schleich nieokreślonej maści (klik!).
Połączenie kiwi-malina nie wyglądało najlepiej na większości modeli...
...ale gdy tylko przymierzyłam ten kantar na hanowerze z collecty, przepadłam.
Uwaga, reklama: ten model jest na sprzedaż 😉, a Czytelnicy otrzymają do niego skórzany kantar, dowolnie wybrany.

***
Tyle na dzisiaj. Miłego dnia!

Komentarze

  1. W dzisiejszym zestawieniu faworytem zostaje morski kantar z podszyciem oraz banan-jagoda. Zdradzisz jakiej grubości są paski? Poza tym kiwi-malina też łapie za oko, podobnie, jak pozostałe, ale to nie jest ich post. xD Wszystko jak zwykle schludnie wykonane, cudne kolorki i zdjęcia. <3 A co do alpak, to kiedyś wkręciłam się w grę Alpaca World, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Paski mają 2mm szerokości ;-)
      Muszę obczaić tę grę, alpak nigdy za wiele.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że zaglądasz do starych postów, bo mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie kupujesz skórę, jeśli nie jest to tajemnicą oczywiście?

      Usuń
    3. Te konkretne rzemyki kupiłam na Krupówkach ;-)

      Usuń
    4. Gra przetestowana. Rzeczywiście wciąga! :-D

      Usuń
  2. Bardzo ładne kantarki, mi się podoba kiwi-malina oraz niebieski z podszyciem :) Alpaki są bardzo fajne, a jak byłam ostatnio gdzieś przy alpakach to jak ją pogłaskałam to cudem uniknęłam oplucia 😂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to była lama? :-P Alpaki podobno nie plują, przynajmniej te, u których byłam, nie były spore do odganiania od siebie stada zachwyconych ludzi...
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
    2. No tak :P Blondynka jak zwykle pokręci ;)

      Usuń
  3. Piękne kantary! Mi najbardziej podoba się niebieski z podszyciem, żółty dla klaczy arabskiej i malina-kiwi. Świetnie prezentują się na modelach, mam jedno pytanie: Robisz wszystko ze skóry prawdziwej czy sztucznej?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D
      To wszystko prawdziwa skóra, ze sztuczną jest tyle "zabawy", że się odechciewa cokolwiek z niej robić.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Moim ulubionym jest ten żółty, ale wszystkie są śliczne! Masz talent do akcesoriów.Ale moją uwagę przykuły ślicznie pomalowane koniki. Kto za tym stoi?:) No i alpaki cudowne haha.
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Wszystkie customy są mojego autorstwa ;-)
      Wpadnę w wolnej chwili. Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz