08.02.2019 - Gipsiak - Breyer Traditional Gypsy Vanner 1497

Dzisiaj przedstawiam Gipsiaka (i odradzam noszenie gumek na nadgarstku, chyba że chcecie mieć szlaczek jak ja na powyższym zdjęciu).


Breyer Traditional Gypsy Vanner 1497 OF, mold #723, 2013, Kathleen Moody.
Gypsy Vanner, zwany Gipsiakiem (moje ambitne ksywki) lub Elvisem (siostro?), zawitał do mnie w 2017r.
Model bardziej artystyczny, aniżeli realistyczny, jednak bardzo dobry.
 Pozwolicie, że po prostu zasypię Was zdjęciami i lakonicznymi podpunktami 😃


✓Misternie wyrzeźbione: grzywa,
ogon,
szczotki pęcinowe,
a nawet włoski w uszach - włochy bardziej, bo to tylko 3 wyżłobienia.
✓Widoczne, ale nieprzesadzone zmarszczki
✓Zaznaczone kasztany
✓Zaznaczona płeć
✓Strzałki na wszystkich 4 kopytach
✓Niezłe wykończenie łat
✓Zaznaczone białko oka
一Brak źrenicy
一Brak otworu odbytowego
  ***
 
 
Miłego weekendu!

Komentarze

  1. No i bam, teraz chcę go. Kurczę kolejnego muszę wpisać na moją chciejlistę. Cudowny model, świetna maść i poza. Do zdjęć będzie idealny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, takie połączenie pozy i maści sprawia, że nawet takie fotograficzne ameby jak ja z przyjemnością cykają fotki :-P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcie! Niby znany motyw, ale wśród plastiku niesamowicie oryginalny :D
    Podoba mi się również bardzo odcień jego maści, nigdy mnie do tego modelu przesadnie nie ciągnęło, ale teraz bardzo chętnie bym zabrała go w plener!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aż się sobie dziwię, że na to wpadłam i nie uszkodziłam modelu przy okazji :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz